Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Uvođenje principa održivosti u marketinšku orijentaciju
Naziv: Uvođenje principa održivosti u marketinšku orijentaciju
Autori: Grujić, Milica ; Štavljanin, Velimir; Cicvarić Kostić, Slavica
Godina: 2022
Publikacija: Domaća konferencija sa međunarodnim učešćem "Izazovi i perspektive marketinga" / Zbornik radova ; urednici Hasan Hanić, Saša Veljković
Izdavač: Beograd : Srpsko udruženje za marketing - SEMA
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-903768-1-0 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 16-23
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/874896
URL: http://www.sema.rs/repository/download/zbornik-radova-izazovi-i-perspektive-marketinga-2021.pdf
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Grujić, Milica
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.