Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Brand Personality as a Determinant of Consumer Loyalty of Mobile Phones and Cars in the Republic of Serbia
Naziv: Brand Personality as a Determinant of Consumer Loyalty of Mobile Phones and Cars in the Republic of Serbia
Autori: Stanković, Jelena  ; Đukić, Suzana  
Godina: 2022
Publikacija: Economic Themes
ISSN: 2217-3668 Ekonomske teme Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 60 br. no. 4 str. [513]-531
DOI: 10.2478/ethemes-2022-0028
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/876057
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz CrossRef-a) Đukić, Suzana
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.