Резултати

еНаука >  Резултати >  Brand Personality as a Determinant of Consumer Loyalty of Mobile Phones and Cars in the Republic of Serbia
Назив: Brand Personality as a Determinant of Consumer Loyalty of Mobile Phones and Cars in the Republic of Serbia
Аутори: Stanković, Jelena  ; Đukić, Suzana  
Година: 2022
Публикација: Economic Themes
ISSN: 2217-3668 Ekonomske teme Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 60 br. no. 4 str. [513]-531
DOI: 10.2478/ethemes-2022-0028
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/876057
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Đukić, Suzana
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.