Резултати

еНаука >  Резултати >  Uloga nostalgije u emocionalnom povezivanju potrošača sa brendovima
Назив: Uloga nostalgije u emocionalnom povezivanju potrošača sa brendovima
Аутори: Baltezarević, Radoslav  ; Milić, Mladen
Година: 2021
Публикација: Baština
ISSN: 0353-9008 Baština Претражи идентификатор
Издавач: Leposavić : Institut za srpsku kulturu Priština
Тип резултата: Научни чланак
Колација: br. 54 str. 137-147
DOI: 10.5937/bastina31-32572
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/878333
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Baltezarević, Radoslav
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.