Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Uloga nostalgije u emocionalnom povezivanju potrošača sa brendovima
Naziv: Uloga nostalgije u emocionalnom povezivanju potrošača sa brendovima
Autori: Baltezarević, Radoslav  ; Milić, Mladen
Godina: 2021
Publikacija: Baština
ISSN: 0353-9008 Baština Pretraži identifikator
Izdavač: Leposavić : Institut za srpsku kulturu Priština
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: br. 54 str. 137-147
DOI: 10.5937/bastina31-32572
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/878333
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz CrossRef-a) Baltezarević, Radoslav
M-kategorija: 
24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.