Резултати

еНаука >  Резултати >  Influence of advertising on consumer-based brand loyalty
Назив: Influence of advertising on consumer-based brand loyalty
Аутори: Bakator, Mihalj  ; Borić, Slađana; Paunović, Mina
Година: 2017
Публикација: Journal of Engineering Management and Competitiveness (JEMC)
ISSN: 2334-9638 JEMC (Journal of Engineering Management and Competitiveness) Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 7 br. 2 str. 75-83
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/880810
URL: http://www.tfzr.uns.ac.rs/jemc/files/Vol7No2/V7N22017-02%20Bakator,%20Boric%20and%20Paunovic.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Bakator, Mihalj
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.