Резултати

еНаука >  Резултати >  Partnership of Parents of Children who Need Additional Support in Learning and Preschool Teachers in Preschool Institutions from the Perspective of the to Learning Integrated Approach
Назив: Partnership of Parents of Children who Need Additional Support in Learning and Preschool Teachers in Preschool Institutions from the Perspective of the to Learning Integrated Approach
Аутори: Jeremic, Biljana; Milenovic, Zivorad  ; Petrovic, Jelena; Markov, Zagorka
Година: 2022
Публикација: International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE)
ISSN: 2334-847X 2334-8496 International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education - IJCRSEE Претражи идентификатор
Издавач: Udruženje za razvoj nauke, inžinjerstva i obrazovanja u Vranju
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 10 br. 1 str. 29-34
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/880857
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Milenović, Hadži Živorad
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.