Резултати

еНаука >  Резултати >  Teaching Style as a Factor in Gifted Students' Self-regulation of Learning
Назив: Teaching Style as a Factor in Gifted Students' Self-regulation of Learning
Аутори: Stojanovic, Aleksandar  ; Kolak, A.; Kevereski, Lj.; Žveglič Mihelič, M.; Gojkov, Grozdanka 
Година: 2022
Публикација: Giftedness as an Educational and Scientific Challenges
ISSN: 0945-487X Претражи идентификатор
Издавач: Giftedness as an Educational and Scientific Challenge
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-3-339-13237-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 259-295
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/881193
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Stojanović, Aleksandar
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.