Резултати

еНаука >  Резултати >  MARKETING U UMETNOSTI: KRITERIJUMI ODLUČIVANJA POSETILACA POZORIŠTA
Назив: MARKETING U UMETNOSTI: KRITERIJUMI ODLUČIVANJA POSETILACA POZORIŠTA
Аутори: Vojnović, Milica  
Година: 2023
Публикација: Četvrta nacionalna konferencija SEMA: IZAZOVI I PERSPEKTIVE MARKETINGA : zbornik radova, Zlatibor, 3-5. novembar 2023.
Издавач: Beograd : Srpsko udruženje za marketing – SeMA
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-903768-2-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 185-192
URI: https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:32380
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/883201
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.