Rezultati

eNauka >  Rezultati >  MARKETING U UMETNOSTI: KRITERIJUMI ODLUČIVANJA POSETILACA POZORIŠTA
Naziv: MARKETING U UMETNOSTI: KRITERIJUMI ODLUČIVANJA POSETILACA POZORIŠTA
Autori: Vojnović, Milica  
Godina: 2023
Publikacija: Četvrta nacionalna konferencija SEMA: IZAZOVI I PERSPEKTIVE MARKETINGA : zbornik radova, Zlatibor, 3-5. novembar 2023.
Izdavač: Beograd : Srpsko udruženje za marketing – SeMA
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-903768-2-7 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 185-192
URI: https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:32380
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/883201
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.