Резултати

еНаука >  Резултати >  The influence of social networks on consumer loyalty in crisis periods
Назив: The influence of social networks on consumer loyalty in crisis periods
Uticaj društvenih mreža na lojalnost potrošača u periodima kriznih promena
Аутори: Trajković, Slaviša  ; Jakšić, Krsto  ; Deletić, Milan; Deletić, Velimir
Година: 2023
Публикација: Bizinfo Blace
ISSN: 2217-2769 Bizinfo (Blace) Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 14 br. 1 str. 69-76
DOI: 10.5937/bizinfo2301069T
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/885380
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Trajković, Slaviša
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.