Rezultati

eNauka >  Rezultati >  The influence of social networks on consumer loyalty in crisis periods
Naziv: The influence of social networks on consumer loyalty in crisis periods
Uticaj društvenih mreža na lojalnost potrošača u periodima kriznih promena
Autori: Trajković, Slaviša  ; Jakšić, Krsto  ; Deletić, Milan; Deletić, Velimir
Godina: 2023
Publikacija: Bizinfo Blace
ISSN: 2217-2769 Bizinfo (Blace) Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 14 br. 1 str. 69-76
DOI: 10.5937/bizinfo2301069T
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/885380
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz CrossRef-a) Trajković, Slaviša
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.