Резултати

еНаука >  Резултати >  A kezdő matematikaoktatás módszertani kihívásai Szerbiában
Назив A kezdő matematikaoktatás módszertani kihívásai Szerbiában
Methodological Challenges in the Initial Mathematics Education in Serbia
Аутори: Pintér Krekić, Valéria  
Година: 2013
Публикација: 2. Nemzetközi Módszertani Konferencia [amelynek témája] "A módszertan oktatásának hatékonysága a tanítók és óvodapedagógusok minőségesebb képzésében" [Elektronski izvor] = 2. međunarodna metodička naučna konferencija [sa temom] "Efekti nastave metodike na kvalitetnije obrazovanja [!] učitelja i vaspitača" = 2. međunarodna metodička znanstvena konferencija [sa temom] "Učinci nastave metodike na kvalitetnije obrazovanja [!] učitelja i odgojitelja" = 2nd International Methodological Conference [with topic] "The efficiency of teaching methodology for teacher and preschool teacher training students in the purpose of edukation of higher quality"
Издавач: Суботица : Универзитет у Новом Саду, Учитељски факултет на мађарском наставном језику
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-87095-30-4 Претражи идентификатор
Колација: str. 36-36
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/889717
URL: https://magister.uns.ac.rs/-2013--ефекти-наставе-методике-на-квалитетније-образовања-учитеља-и-васпитача--апстракти/публикација/693/
https://magister.uns.ac.rs/files/kiadvanyok/abs2rdmethod/2ndMethod-Abs.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Pinter-Krekić, Valerija
Напомена о доступности: Пуни текст је доступан само у штампаној форми
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.