Rezultati

eNauka >  Rezultati >  A kezdő matematikaoktatás módszertani kihívásai Szerbiában
Naziv A kezdő matematikaoktatás módszertani kihívásai Szerbiában
Methodological Challenges in the Initial Mathematics Education in Serbia
Autori: Pintér Krekić, Valéria  
Godina: 2013
Publikacija: 2. Nemzetközi Módszertani Konferencia [amelynek témája] "A módszertan oktatásának hatékonysága a tanítók és óvodapedagógusok minőségesebb képzésében" [Elektronski izvor] = 2. međunarodna metodička naučna konferencija [sa temom] "Efekti nastave metodike na kvalitetnije obrazovanja [!] učitelja i vaspitača" = 2. međunarodna metodička znanstvena konferencija [sa temom] "Učinci nastave metodike na kvalitetnije obrazovanja [!] učitelja i odgojitelja" = 2nd International Methodological Conference [with topic] "The efficiency of teaching methodology for teacher and preschool teacher training students in the purpose of edukation of higher quality"
Izdavač: Суботица : Универзитет у Новом Саду, Учитељски факултет на мађарском наставном језику
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-87095-30-4 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 36-36
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/889717
URL: https://magister.uns.ac.rs/-2013--ефекти-наставе-методике-на-квалитетније-образовања-учитеља-и-васпитача--апстракти/публикација/693/
https://magister.uns.ac.rs/files/kiadvanyok/abs2rdmethod/2ndMethod-Abs.pdf
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz KNR-a) Pinter-Krekić, Valerija
Napomena o dostupnosti: Пуни текст је доступан само у штампаној форми
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.