Резултати

еНаука >  Резултати >  Upotreba data miniga u marketingu
Назив: Upotreba data miniga u marketingu
Аутори: Đokić, Nenad  ; Mesaroš, Ines  ; Gajić, Tamara  
Година: 2010
Публикација: Zbornik apstrakata : XV internacionalni naučni skup SM2010 " Strategijski menadžment i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom menadžmentu"
Издавач: Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet Subotica
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7233-254-4 Претражи идентификатор
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/891437
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Gajić, Tamara
Напомена о доступности: Подаци и/или пуни текст су непотпуни
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.