Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Upotreba data miniga u marketingu
Naziv: Upotreba data miniga u marketingu
Autori: Đokić, Nenad  ; Mesaroš, Ines  ; Gajić, Tamara  
Godina: 2010
Publikacija: Zbornik apstrakata : XV internacionalni naučni skup SM2010 " Strategijski menadžment i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom menadžmentu"
Izdavač: Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet Subotica
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7233-254-4 Pretraži identifikator
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/891437
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz KNR-a) Gajić, Tamara
Napomena o dostupnosti: Подаци и/или пуни текст су непотпуни
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.