Резултати

еНаука >  Резултати >  Društvena odgovornost preduzeća kao alat za brendiranje poslodavaca i računovodstvenih obelodanjivanja
Назив: Društvena odgovornost preduzeća kao alat za brendiranje poslodavaca i računovodstvenih obelodanjivanja
Аутори: Adamović, Miljan; Milojević, Stefan  ; Mitrović, Aleksandra  
Година: 2023
Публикација: Bizinfo Blace
ISSN: 2217-2769 Bizinfo (Blace) Претражи идентификатор
Издавач: Toplička akademija strukovnih studija - Odsek za poslovne studije, Blace
Univerzitet u Prištini - Fakultet tehničkih nauka, Kosovska Mitrovica
Univerzitet „Sv. Kliment Ohridski“ Bitolј - Fakultet za ugostitelјstvo i turizam, Ohrid
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 14 br. 2 str. 105-112
DOI: 10.5937/bizinfo2302105A
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/891514
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Mitrović, Aleksandra
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.