Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Društvena odgovornost preduzeća kao alat za brendiranje poslodavaca i računovodstvenih obelodanjivanja
Naziv: Društvena odgovornost preduzeća kao alat za brendiranje poslodavaca i računovodstvenih obelodanjivanja
Autori: Adamović, Miljan; Milojević, Stefan  ; Mitrović, Aleksandra  
Godina: 2023
Publikacija: Bizinfo Blace
ISSN: 2217-2769 Bizinfo (Blace) Pretraži identifikator
Izdavač: Toplička akademija strukovnih studija - Odsek za poslovne studije, Blace
Univerzitet u Prištini - Fakultet tehničkih nauka, Kosovska Mitrovica
Univerzitet „Sv. Kliment Ohridski“ Bitolј - Fakultet za ugostitelјstvo i turizam, Ohrid
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 14 br. 2 str. 105-112
DOI: 10.5937/bizinfo2302105A
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/891514
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz CrossRef-a) Mitrović, Aleksandra
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.