Резултати

еНаука >  Резултати >  Metacognitive frame of communication in teaching process.
Назив: Metacognitive frame of communication in teaching process.
Аутори: Grijak, Đurđa  ; Soleša, Dragan  
Година: 2009
Публикација: Didactica Slovenica: Pedagoška Obzorja
ISSN: 0353-1392 Didactica Slovenica: Pedagoska Obzorja Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 24 br. 3-4 str. 158-168
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/895421
URL: https://www.dlib.si/listalnik/URN_NBN_SI_doc-J5RD10LB/168/index.html
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Grijak, Đurđa
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.