Резултати

еНаука >  Резултати >  WORD OF MOUTH - SPECIFIC TYPE OF MARKETING COMMUNICATION IN TRANSITIONAL ECONOMIES
Назив: WORD OF MOUTH - SPECIFIC TYPE OF MARKETING COMMUNICATION IN TRANSITIONAL ECONOMIES
Аутори: Salai, Suzana ; Kovač, Žnideršić Ružica; Grubor, Aleksandar  ; Marić, Dražen  
Година: 2008
Публикација: 2nd international Scientific Conference "Marketing Theory challenges in Transitional Societies
Издавач: Zagreb, Hrvatska: Ekonomski fakultet Univerzitet u Zagrebu
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-953-6025-26-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 283-291
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/897993
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Grubor, Aleksandar
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.