Резултати

еНаука >  Резултати >  Advantages and Challenges of Managing Marketing and Marketing Communication in the Business Practice of Companies in the Era of Digital Transformation
Назив: Advantages and Challenges of Managing Marketing and Marketing Communication in the Business Practice of Companies in the Era of Digital Transformation
Аутори: Zorica Đurić  ; Ivan Đekić  ; Biljana Ilić  
Уредници: Marijana Joksimović  ; Jozefina Beke Trivunac  ; Antoaneta Vassileva; Lidija Madžar  
Година: 2023
Публикација: Proceeding from second International Scientific Conference “Challenges of Digitalization in the Business World”, Belgrade
Издавач: Beograd: ALFA BK Univerzitet
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6461-068-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 221-233
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/898444
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Ilić, Biljana
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.