Резултати

еНаука >  Резултати >  Primena teorije fuzzy skupova u donošenju marketing odluka
Назив: Primena teorije fuzzy skupova u donošenju marketing odluka
Аутори: Mesaroš, Katalin; Sedlak, Otilija  ; Sudarević, Tomislav  
Година: 1992
Публикација: SYM-OP-IS Simpozijum o operacionim istraživanjima, 19, Beograd, Srbija, 1992, 13. okt - 16. okt
Издавач: Beograd, Srbija: Univerzitet u Beogradu
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 145-148
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/898580
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Sedlak, Otilija
Напомена о доступности: Подаци и/или пуни текст су непотпуни
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.