Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Primena teorije fuzzy skupova u donošenju marketing odluka
Naziv: Primena teorije fuzzy skupova u donošenju marketing odluka
Autori: Mesaroš, Katalin; Sedlak, Otilija  ; Sudarević, Tomislav  
Godina: 1992
Publikacija: SYM-OP-IS Simpozijum o operacionim istraživanjima, 19, Beograd, Srbija, 1992, 13. okt - 16. okt
Izdavač: Beograd, Srbija: Univerzitet u Beogradu
Tip rezultata: Konferencijski rad
Kolacija: str. 145-148
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/898580
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz KNR-a) Sedlak, Otilija
Napomena o dostupnosti: Подаци и/или пуни текст су непотпуни
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.