Резултати

еНаука >  Резултати >  Professional identity development narratives of class and subject teachers
Назив: Professional identity development narratives of class and subject teachers
Аутори: Stojković, Milica  
Година: 2022
Публикација: Empirical studies in psychology [Elektronski izvor] : XXVIII Scientific Conference Empirical Studies in Psychology, March 31th-April 3th, 2022, Faculty of Philosophy, University of Belgrade
Издавач: Beograd : Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6427-199-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 18-19
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/898636
URL: http://empirijskaistrazivanja.org/wp-content/uploads/2022/04/KNJIGA-REZIMEA-2022_FIN-sa-isbn_bez_linija-1.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Stojković, Milica
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.