Резултати

еНаука >  Резултати >  Self-assessment of teachers’ professional identification and teaching competence
Назив: Self-assessment of teachers’ professional identification and teaching competence
SAMOPROCENE PROFESIONALNE IDENTIFIKACIJE NASTAVNIKA I SIGURNOSTI U NASTAVNIČKE KOMPETENCIJE
Аутори: Stojković, Milica  
Година: 2021
Публикација: XXVII Scientific Conference "Empirical Studies in Psychology", 13-16th May 2021, Faculty of Philosophy, University of Belgrade / Institute of Psychology; Laboratory for Experimental Psychology; Faculty of Philosophy, University of Belgrade
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6427-166-0 Претражи идентификатор
Колација: str. 61-62
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/898678
URL: http://empirijskaistrazivanja.org/wp-content/uploads/2021/05/KNJIGA-REZIMEA-2021.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Stojković, Milica
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.