Резултати
еНаука >
Резултати >
Self-assessment of teachers’ professional identification and teaching competence

Назив: | Self-assessment of teachers’ professional identification and teaching competence SAMOPROCENE PROFESIONALNE IDENTIFIKACIJE NASTAVNIKA I SIGURNOSTI U NASTAVNIČKE KOMPETENCIJE |
Аутори: | Stojković, Milica ![]() ![]() |
Година: | 2021 | Публикација: | XXVII Scientific Conference "Empirical Studies in Psychology", 13-16th May 2021, Faculty of Philosophy, University of Belgrade / Institute of Psychology; Laboratory for Experimental Psychology; Faculty of Philosophy, University of Belgrade | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-6427-166-0![]() ![]() |
Колација: | str. 61-62 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/898678 | URL: | http://empirijskaistrazivanja.org/wp-content/uploads/2021/05/KNJIGA-REZIMEA-2021.pdf | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz ORCID-a) Stojković, Milica | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.