Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Negative effects of humor in marketing communications
Naziv: Negative effects of humor in marketing communications
Autori: Baltezarević, Ivana  ; Baltezarević, Radoslav  
Godina: 2023
Publikacija: Trendovi u poslovanju
ISSN: 2334-816X Trendovi u poslovanju Pretraži identifikator
Izdavač: Beograd : Visoka škola za poslovnu ekonomiju i preduzetništvo
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 11 br. 2 str. 101-106
DOI: 10.5937/trendpos2302101B
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/900953
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz CrossRef-a) Baltezarević, Radoslav
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.