Резултати

еНаука >  Резултати >  Promocija korporativnih i društvenih ciljeva u funkciji održivog razvoja primer R. Srbije
Назив: Promocija korporativnih i društvenih ciljeva u funkciji održivog razvoja primer R. Srbije
Аутори: Aleksić, Marko  ; Komazec, Ljubica; Stoiljković, Aleksandra  
Година: 2017
Публикација: MENADŽMENT I MARKETING - Trendovi i uticaji na efikasnost tržišta u Republici Srbiji, 1, Subotica, Srbija, 2017, 06. okt - 06. okt
Издавач: Ekonomski fakultet u Subotici
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-403-1530-2 Претражи идентификатор
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/901300
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Aleksić, Marko
Напомена: Аутор не поседује зборник.
Напомена о доступности: Подаци и/или пуни текст су непотпуни
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.