Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Promocija korporativnih i društvenih ciljeva u funkciji održivog razvoja primer R. Srbije
Naziv: Promocija korporativnih i društvenih ciljeva u funkciji održivog razvoja primer R. Srbije
Autori: Aleksić, Marko  ; Komazec, Ljubica; Stoiljković, Aleksandra  
Godina: 2017
Publikacija: MENADŽMENT I MARKETING - Trendovi i uticaji na efikasnost tržišta u Republici Srbiji, 1, Subotica, Srbija, 2017, 06. okt - 06. okt
Izdavač: Ekonomski fakultet u Subotici
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-403-1530-2 Pretraži identifikator
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/901300
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz KNR-a) Aleksić, Marko
Napomena: Аутор не поседује зборник.
Napomena o dostupnosti: Подаци и/или пуни текст су непотпуни
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.