Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketing u srpskom turizmu – uslov opstanka i rasta
Назив: Marketing u srpskom turizmu – uslov opstanka i rasta
Аутори: Muhi, Bela  ; Bakić, Ognjen; Ćirić, Nata
Година: 2010
Публикација: International Conference on Logistics and Sustainable Transport, 7, Celje, Slovenija, 2010, 24. jun - 26. jun
Издавач: Celje : Viša strukovna Poslovno-komercijalna škola Celje
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-961-6542-29-6 Претражи идентификатор
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/902238
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Muhi, Bela
Напомена о доступности: На основу доступних података није могуће утврдити да ли резултат постоји
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.