Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Marketing u srpskom turizmu – uslov opstanka i rasta
Naziv: Marketing u srpskom turizmu – uslov opstanka i rasta
Autori: Muhi, Bela  ; Bakić, Ognjen; Ćirić, Nata
Godina: 2010
Publikacija: International Conference on Logistics and Sustainable Transport, 7, Celje, Slovenija, 2010, 24. jun - 26. jun
Izdavač: Celje : Viša strukovna Poslovno-komercijalna škola Celje
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-961-6542-29-6 Pretraži identifikator
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/902238
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz KNR-a) Muhi, Bela
Napomena o dostupnosti: На основу доступних података није могуће утврдити да ли резултат постоји
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.