Резултати

еНаука >  Резултати >  Elektronski bankarski marketing u uslovima tranzicije
Назив: Elektronski bankarski marketing u uslovima tranzicije
Аутори: Ilić, Milena  
Година: 2010
Публикација: Zbornik Univerziteta Edukons za društvene nauke. Knj. 1, Prvi naučni skup sa međunarodnim učešćem Univerziteta Edukons u Sremskoj Kamenici Poslovna ekonomija u tranziciji, Sremska Kamenica ,Novi Sad, 26-27. maj 2010. = Proceedings of Educons university for social science. [Book 2], [The First Science Symposium with International Involvement of Educons University at Sremska Kamenica Business economics in transition, Sremska Kamenica - Novi Sad, May 26-27, 2010.] / glavni i odgovorni urednik Bojan Dimitrijević ; prevod na engleski jezik Bojan Milovanović
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-87785-20-5 Претражи идентификатор
VBS COBISS: 251893255
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/904022
URL: https://plus.sr.cobiss.net/opac7/bib/251893255#full
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Ilić, Milena
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.