Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Elektronski bankarski marketing u uslovima tranzicije
Naziv: Elektronski bankarski marketing u uslovima tranzicije
Autori: Ilić, Milena  
Godina: 2010
Publikacija: Zbornik Univerziteta Edukons za društvene nauke. Knj. 1, Prvi naučni skup sa međunarodnim učešćem Univerziteta Edukons u Sremskoj Kamenici Poslovna ekonomija u tranziciji, Sremska Kamenica ,Novi Sad, 26-27. maj 2010. = Proceedings of Educons university for social science. [Book 2], [The First Science Symposium with International Involvement of Educons University at Sremska Kamenica Business economics in transition, Sremska Kamenica - Novi Sad, May 26-27, 2010.] / glavni i odgovorni urednik Bojan Dimitrijević ; prevod na engleski jezik Bojan Milovanović
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-87785-20-5 Pretraži identifikator
VBS COBISS: 251893255
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/904022
URL: https://plus.sr.cobiss.net/opac7/bib/251893255#full
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Ilić, Milena
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.