Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Pozicija internog marketinga u policiji Republike Srbije u kontekstu poštovanja i zaštite ljudskih prava i sloboda
Naziv: Pozicija internog marketinga u policiji Republike Srbije u kontekstu poštovanja i zaštite ljudskih prava i sloboda
Autori: Ilić, Milena  ; Branislav Radnović  ; Nemanja Radović
Godina: 2012
Publikacija: Kultura polisa : časopis za negovanje demokratske političke kulture
ISSN: 1820-4589. Kultura polisa Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 9 br. 2 str. 321-334
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/904044
URL: https://plus.sr.cobiss.net/opac7/bib/194020620
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Ilić, Milena
Napomena: Radnović, B, Ilić, M, Radović, N, Pozicija internog marketinga u policiji Republike Srbije u kontekstu poštovanja i zaštite ljudskih prava i sloboda. Kultura polisa : časopis za negovanje demokratske političke kulture. ISSN 1820-4589. - God. 9, pos. izd. 2 (2012), str. 321-334. Available at: https://plus.sr.cobiss.net/opac7/bib/194020620
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.