Назив: | Health sciences students' perspectives on online teaching and learning: Extending the implications beyond the COVID-19 pandemic |
Аутори: | Kovačević, Milena ; Ivanović, Nevena ; Protić, Ana ; Milenković, Danijela ; Mandinić, Zoran ; Puzović, Dragana ; Bajčetić, Miloš ; Popadić, Dušan ; Parojčić, Jelena ; Malenović, Anđelija  |
Година: | 2024 |
Публикација: | European Journal of Education |
ISSN: | 0141-8211 European Journal of Education Претражи идентификатор |
Издавач: | John Wiley & Sons Ltd |
Тип резултата: | Научни чланак |
DOI: | 10.1111/ejed.12660 |
WoS-ID: | 001198420000001 |
Scopus-ID: | 2-s2.0-85190285837 |
URI: | https://farfar.pharmacy.bg.ac.rs/handle/123456789/5596 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/904721 |
Пројекат: | Erasmus+ StudES project “Effective teaching for student engagement & success in digital learning environment,” Grant No. 2020-1-RS01-KA226-HE-094538 Ministarstvo nauke, tehnološkog razvoja i inovacija Republike Srbije, institucionalno finansiranje - 200161 (Univerzitet u Beogradu, Farmaceutski fakultet) |
М-категорија: | 21aM21a - Водећи међународни часопис категорије M21a |