Резултати
еНаука >
Резултати >
Controversy in the classroom: how history teachers in the Western Balkans approach difficult topics?
Назив: | Controversy in the classroom: how history teachers in the Western Balkans approach difficult topics? | Аутори: | Jovanović, Rodoljub ; Marić, Dea | Година: | 2020 | Публикација: | Journal of Curriculum Studies | ISSN: | 0022-0272 Journal of Curriculum Studies Претражи идентификатор | Издавач: | Taylor & Francis | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 52 br. 5 str. 636-653 | DOI: | 10.1080/00220272.2020.1780326 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85087163273 | URI: | http://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/123456789/3792 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/904755 |
М-категорија: | 22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису |
6
SCOPUSTM
SCOPUSTM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall