Резултати

еНаука >  Резултати >  Controversy in the classroom: how history teachers in the Western Balkans approach difficult topics?
Назив: Controversy in the classroom: how history teachers in the Western Balkans approach difficult topics?
Аутори: Jovanović, Rodoljub  ; Marić, Dea
Година: 2020
Публикација: Journal of Curriculum Studies
ISSN: 0022-0272 Journal of Curriculum Studies Претражи идентификатор
Издавач: Taylor & Francis
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 52 br. 5 str. 636-653
DOI: 10.1080/00220272.2020.1780326
Scopus-ID: 2-s2.0-85087163273
URI: http://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/123456789/3792
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/904755
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

6
SCOPUSTM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца