Резултати

еНаука >  Резултати >  Икт у функцији студирања као саморегилисаног учења: индикатори у пракси
Назив Икт у функцији студирања као саморегилисаног учења: индикатори у пракси
Аутори: Стојановић, Александар  ; Шафрањ, Јелисавета  ; Гојков, Грозданка 
Година: 2022
Публикација: Зборник радова : [Електронски извор] / IV дидактичка [онлајн] конференција Предметне дидактике - информационе наставне технологије, неминовност и/или потреба
Издавач: Београд : Друштво предметних дидактичара Србије
Тип резултата: Остало
ISBN: 978-86-918423-6-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 76-92
URI: https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:33451
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/905745
URL: https://metodike.bio.bg.ac.rs/izdavacka-delatnost
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.