Резултати

еНаука >  Резултати >  Osobine ličnosti i izbor studija digitalnog marketinga
Назив: Osobine ličnosti i izbor studija digitalnog marketinga
Аутори: Đokić, Ines  ; Milićević, Nikola  ; Đokić, Nenad  
Година: 2021
Публикација: Marketing - Časopis za marketing, teoriju i praksu
ISSN: 0354-3471 Marketing Претражи идентификатор
Издавач: Beograd : Srpsko udruženje za marketing
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 52 br. 2 str. 75-82
DOI: 10.5937/mkng2102075Q
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/906512
URL: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0354-3471/2021/0354-34712102075Q.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Milićević, Nikola
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.