Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Osobine ličnosti i izbor studija digitalnog marketinga
Naziv: Osobine ličnosti i izbor studija digitalnog marketinga
Autori: Đokić, Ines  ; Milićević, Nikola  ; Đokić, Nenad  
Godina: 2021
Publikacija: Marketing - Časopis za marketing, teoriju i praksu
ISSN: 0354-3471 Marketing Pretraži identifikator
Izdavač: Beograd : Srpsko udruženje za marketing
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 52 br. 2 str. 75-82
DOI: 10.5937/mkng2102075Q
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/906512
URL: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0354-3471/2021/0354-34712102075Q.pdf
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz KNR-a) Milićević, Nikola
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.