Резултати

еНаука >  Резултати >  Ponašanje potrošača u vezi sa brendovima suhomesnatih proizvoda na tržištu Novog Sada
Назив: Ponašanje potrošača u vezi sa brendovima suhomesnatih proizvoda na tržištu Novog Sada
Аутори: Đokić, Nenad  ; Đokić, Ines  ; Ćurčić, Nikola
Година: 2019
Публикација: Izazovi savremenog marketinga 2019, Zlatibor, Srbija, 1 - 3. novembar, 2019. godine
Издавач: Београд : Српско удружење за маркетинг
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7852-056-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 68-76
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/906748
URL: https://www.sema.rs/repository/download/izazovi-savremenog-marketinga-2019-zbornik-radova.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Đokić, Nenad
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.