Results

eNauka >  Results >  Ponašanje potrošača u vezi sa brendovima suhomesnatih proizvoda na tržištu Novog Sada
Title: Ponašanje potrošača u vezi sa brendovima suhomesnatih proizvoda na tržištu Novog Sada
Authors: Đokić, Nenad  ; Đokić, Ines  ; Ćurčić, Nikola
Issue Date: 2019
Publication: Izazovi savremenog marketinga 2019, Zlatibor, Srbija, 1 - 3. novembar, 2019. godine
Publisher: Београд : Српско удружење за маркетинг
Type: Conference Paper
ISBN: 978-86-7852-056-3 Search Idenfier
Collation: str. 68-76
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/906748
URL: https://www.sema.rs/repository/download/izazovi-savremenog-marketinga-2019-zbornik-radova.pdf
Metadata source: (Preuzeto iz KNR-a) Đokić, Nenad
M-category: 
Mp. category will be shown later

Find the DOI


Google ScholarTM

Items in eNauka are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.