Резултати

еНаука >  Резултати >  Strateška uloga marketinga i odnosa s javnošću u unapređenju uprave i razvoju elektronskih usluga
Назив: Strateška uloga marketinga i odnosa s javnošću u unapređenju uprave i razvoju elektronskih usluga
Аутори: Cicvarić Kostić, Slavica  
Остала ауторства: Filipović, Vinka ; Drakulić, Mirjana; Štavljanin, Velimir  ; Hanić, Hasan ; Vintar, Mirko
Година: 2010
Издавач: Beograd : [S. Cicvarić]
Тип резултата: Докторска дисертација
Колација: str. 272 lista
VBS COBISS: 514098330
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/911931
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.