Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Strateška uloga marketinga i odnosa s javnošću u unapređenju uprave i razvoju elektronskih usluga
Naziv: Strateška uloga marketinga i odnosa s javnošću u unapređenju uprave i razvoju elektronskih usluga
Autori: Cicvarić Kostić, Slavica  
Ostala autorstva: Filipović, Vinka ; Drakulić, Mirjana; Štavljanin, Velimir  ; Hanić, Hasan ; Vintar, Mirko
Godina: 2010
Izdavač: Beograd : [S. Cicvarić]
Tip rezultata: Doktorska disertacija
Kolacija: str. 272 lista
VBS COBISS: 514098330
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/911931
M-kategorija: 
70M70 - Odbranjena doktorska disertacija

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.