Резултати

еНаука >  Резултати >  Viralni marketing u sklopu Web 2.0 marketing strategije
Назив: Viralni marketing u sklopu Web 2.0 marketing strategije
Аутори: Sudarević, Tomislav  
Година: 2011
Публикација: Novi metodi menadžmenta i marketinga u podizanju konkurentnosti srpske privrede : zbornik radova
Издавач: Beograd : Centar za izdavačku delatnost Ekonomskog fakulteta
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-403-1179-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 191-203
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/917326
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Sudarević, Tomislav
Напомена о доступности: Подаци и/или пуни текст су непотпуни
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.