Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Viralni marketing u sklopu Web 2.0 marketing strategije
Naziv: Viralni marketing u sklopu Web 2.0 marketing strategije
Autori: Sudarević, Tomislav  
Godina: 2011
Publikacija: Novi metodi menadžmenta i marketinga u podizanju konkurentnosti srpske privrede : zbornik radova
Izdavač: Beograd : Centar za izdavačku delatnost Ekonomskog fakulteta
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-403-1179-3 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 191-203
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/917326
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz KNR-a) Sudarević, Tomislav
Napomena o dostupnosti: Подаци и/или пуни текст су непотпуни
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.