Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketing strategije razvoja organske poljoprivrede
Назив: Marketing strategije razvoja organske poljoprivrede
Аутори: Sudarević, Tomislav  
Година: 2002
Публикација: Organska proizvodnja - zakonska regulativa, 1, Subotica, Srbija, 2002, 12. nov - 12. nov
Издавач: Beograd, Srbija: Savezno Ministarstvo privrede i unutrašnje trgovine
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 37-45
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/917905
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Sudarević, Tomislav
Напомена о доступности: Подаци и/или пуни текст су непотпуни
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.