Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Marketing strategije razvoja organske poljoprivrede
Naziv: Marketing strategije razvoja organske poljoprivrede
Autori: Sudarević, Tomislav  
Godina: 2002
Publikacija: Organska proizvodnja - zakonska regulativa, 1, Subotica, Srbija, 2002, 12. nov - 12. nov
Izdavač: Beograd, Srbija: Savezno Ministarstvo privrede i unutrašnje trgovine
Tip rezultata: Konferencijski rad
Kolacija: str. 37-45
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/917905
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz KNR-a) Sudarević, Tomislav
Napomena o dostupnosti: Подаци и/или пуни текст су непотпуни
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.