Rezultati

eNauka >  Rezultati >  "Bus advertising" - efikasan način oglašavanja u uslovima recesije
Naziv: "Bus advertising" - efikasan način oglašavanja u uslovima recesije
Autori: Mesaroš, Ines  ; Brkljač, Milan; Leković, Ksenija  
Godina: 2013
Publikacija: International Scientific Conference "Economy of Integration" ICEI, 3, Tuzla, Bosna i Hercegovina, 2013, 06. dec - 07. dec
ISSN: 2233-0445 Pretraži identifikator
Tip rezultata: Konferencijski rad
Kolacija: str. 843-854
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/918768
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz KNR-a) Đokić, Ines
Napomena o dostupnosti: Подаци и/или пуни текст су непотпуни
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.