Резултати

еНаука >  Резултати >  Modelovanje i razvoj metodološkog pristupa upravljanju marketinškim aktivnostima u kreativnim industrijama
Назив: Modelovanje i razvoj metodološkog pristupa upravljanju marketinškim aktivnostima u kreativnim industrijama
Остали називи: Modeling and development of methodological approach to management marketing activities in creative industries
Аутори: Nikolić, Dejana
Ментор: Kostić-Stanković, Milica
Остала ауторства: Vlastelica, Tamara; Stošić, Biljana; Maričić, Milica M.; Molnar, Dejan
Година: 2022
Публикација: Универзитет у Београду
Издавач: Универзитет у Београду, Факултет организационих наука
Тип резултата: Докторска дисертација
URI: https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/22456
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/919436
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца