Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Modelovanje i razvoj metodološkog pristupa upravljanju marketinškim aktivnostima u kreativnim industrijama
Naziv: Modelovanje i razvoj metodološkog pristupa upravljanju marketinškim aktivnostima u kreativnim industrijama
Ostali nazivi: Modeling and development of methodological approach to management marketing activities in creative industries
Autori: Nikolić, Dejana
Mentor: Kostić-Stanković, Milica
Ostala autorstva: Vlastelica, Tamara; Stošić, Biljana; Maričić, Milica M.; Molnar, Dejan
Godina: 2022
Publikacija: Универзитет у Београду
Izdavač: Универзитет у Београду, Факултет организационих наука
Tip rezultata: Doktorska disertacija
URI: https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/22456
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/919436
M-kategorija: 
70M70 - Odbranjena doktorska disertacija

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca