Резултати

еНаука >  Резултати >  Kako budući nastavnici razumeju pravednost u obrazovanju
Назив: Kako budući nastavnici razumeju pravednost u obrazovanju
Аутори: Nikolić, Luka  ; Radulović, Lidija R.  
Година: 2024
Публикација: Susreti pedagoga Nacionalni naučni skup: Kuda se kreće vaspitanje i obrazovanje: vrednosti kao putokaz- Zbornik radova
Издавач: Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta, Univerziteta u Beogradu
Pedagoško društvo Srbije
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6427-313-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 31-37
DOI: 10.5281/zenodo.11115655
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/148868105#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/921793
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/6468
Пројекат: Ministarstvo nauke, tehnološkog razvoja i inovacija Republike Srbije, institucionalno finansiranje - 200163 (Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Creative Commons лиценца